søndag den 2. juli 2017

Tilbage til Michigan

Den 12. juni 2017 var det 3 år siden jeg kom tilbage fra USA.
Det føles både som om det var igår at jeg kom hjem, men på den anden side føles det også uendeligheder langt væk. Det er jo sket sindsygt meget i de tre år - Jeg har gået i gymnasiet på Sankt Annæ og der igennem fået en masse oplevelser, både med klassen, men også med koret, hvor vi bl.a. har været på to turneer til henholdsvis USA/Canada og Australien. Og så har jeg selvfølgelig fået en masse fantastiske venner og veninder <3.

I forhold til min værtsfamilie i USA, så kom Sam (min værtsfar) herover og besøgte mig i vinterferien 2015. Det var en meget stor oplevelse, både at se ham igen, men også vise ham hvor jeg er vokset op, boede osv. samtidig med at han mødte mine venner, familie og kæreste.

Siden Sams besøg har jeg regelmæssigt haft kontakt med familien. Jeg har skypet/facetimet et par gange med Sam og Trina, men ellers har jeg snap-chattet/brugt messenger/facetime med Bria (den ældste søster) som jeg delte værelse med det sidste halve år.

Siden jeg kom hjem fra michigan har jeg været i USA af 3 omgange - en gang med turnéen og to gange i Florida for at besøge min mors kusine sammen med min mor og søster. Det har været ret mærkeligt at være så tæt på familien, men alligevel så langt fra.

I december 2016 havde jeg så fået sparet nok penge sammen og efter at have aftalt datoer med Sam og Trina købte jeg en billet til Chicago med afgang 5. Juli 2017. Hvilket er om 3 dage.
Jeg skal være hos dem indtil d. 10 august. Jeg glæder mig selvfølgelig meget, men jeg er også lidt nervøs for hvordan det vil blive at komme tilbage, for som sagt, så er det jo lang tid siden jeg sidst har set dem. Der er også sket store forandringer i deres familie. Bl.a. har de adopteret to tvillingepiger på 13 år.
Men alt i alt, så ved jeg at det nok skal gå og jeg glæder mig til at få en laaaaaaaang sommerferie oven på eksamens stress. Desuden glæder jeg mig HELT VILDT til at komme væk fra "storbyen" og ud i naturen, hvor man ikke bliver generet af metrobyggeri eller ambulancer døgnet rundt ;)

Sådan ser jeg ud idag - med en flot rød/hvid hue på
Kærlig Hilsen Astrid




Ingen kommentarer:

Send en kommentar