torsdag den 13. februar 2014

Uge 23: Winter Carnival, Sidste meet og Familie-weekend

Denne her uge har været vores anden spiritweek - winter carnival. Vi har haft dress-up-days, dogdeball-konkurrence (høvdingeboldt) og selvfølgelig, Varsitybsaketball kamp mod Negaunee fredag aften.
Jeg klædte mig ud alle dage: mandag var pyjamas-Dag, så jeg gik i skolen min natdragt som jeg fik i julegave. Det var meget behageligt, bare at have nattøj på hele dagen. Tirsdag var "ugly sweater Day", så vi havde alle grimme sweater på. jeg lånte en af Trinas sweater og havde den på. Hver morgen har jeg orkester på Negaunee high School som ligger i nabo byen og de har ikke spirit week samme uge som os, så når jeg kommer gående om morgenen iført enten julesweater eller natdragt, så er der altså mange der kigger på mig som om jeg lige er blevet lukket ud af psykiatriskafdeling. Men det irriterer mig ikke, det er da bare lidt sjovt :-)
Onsdag var det "klæd dig ud som en af dine lærere". Jeg valgte at klæde mig ud som min historie lærer, mrs. Letson, fordi hun altid ser så fin ud i tøjet. Torsdag var det "dynamic duo dag" så jeg klædte mig ud som en ninja turtle, det samme gjorde Abby.
Onsdag havde vi vores sidste meet før U.P finals. Det officielle navn er "the polar Bear plunge" men min coach kan virkelig ikke li' det, så han kalder det "the toilet Bowl plunge". Det er et sprint meet mellem 3 skoler(westwood, manistique og Ishpeming/Negaunee). Drengene vandt og vi (pigerne) var meget tæt på at vinde. Nu er der kun en uge tilbage af svømning. Det har været rigtig sjovt og jeg kommer virkelig til at savne både det at lave noget hver dag efter skole og også de dejlige mennesker på mit svømmehold. Jeg kommer måske også endda til at savne selve træningen! Jeg har ikke rigtig besluttet mig for hvilken sport jeg vil dyrke i foråret. Jeg tror at der enten bliver golf, softball eller atletik. Hvad syntes i at jeg skal lave?
Fredag var jeg til solo-ensemble med mit kor. Til solo-ensemble synger gruppe (2 til 20 personer) eller solister klassiske stykker musik (klassisk, gammel folkemusik eller gammel spirituelle sange) for en dommer som så giver karakterer i forskellige kategorier. De bedste soloer og ensembler bliver så inviteret til at synge til en koncert om søndagen. Jeg sang to sange med et 20-personers ensemble (didn't my Lord deliver Daniel og shenando) og en solo( American Lullaby). Det gik fint, især shenando lød meget smuk.
Jeg var færdig med at synge fredag morgen kl. 9.30, men siden jeg havde fået fri resten af dagen tog jeg efter en hurtig frokost med Bria til hendes kemiklasse på universitet. Det var ret spændende, også selvom jeg ikke forstod et ord af hvad der blev sagt.
Efter at hendes klasse var slut tog vi hjem og pakkede bilen op og kørte mod Wisconsin. Vi skulle nemlig tilbringe weekenden på et hotel resort, lidt alá Lalandia, bare meget mindre, kaldt Mount Olympus. Vi ankom fredag aften og har brugt de sidste to dage på at bade, køre i vandrutschebaner, prøve forlystelser og bare slappe af og bruge tid sammen som familie.
Vi har tit så travlt, at det er sjældent, at vi får tid til at være sammen, sådan alle sammen.
Lige nu sidder jeg i en bil på vej hjem fra Wisconsin dells, WI. Vi er nu kommet til Michigan og ser "the history of the World" og det er ret så morsomt.
Nu må i ha' det godt indtil i hører fra mig igen :-)
Ankommet til Wisconsin Dells
Ny kjole 
Vores tætpakkede bil på vej hjem fra Wisconsin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar