torsdag den 13. februar 2014

Uge 21: Billeder

I denne her uge er der ikke rigtig sket så meget, så jeg tænkte at jeg bare ville lave en billede-update.
I denne her uge havde jeg 2 meets, hvorfra det ene var 4 timer herfra. Ellers så skete der virkelig ikke særlig meget andet end træning, skole og søvn...
Men! Jeg har nogle billeder, så det tænkte jeg at jeg ville putte op her :-)

Jeg håber at i har det godt

-Astrid
Mig og Lena talte om Danmark/tyskland i søndagsskolen, det her er et kort som Emily havde hængt op for at vise hvor i verden der er at vi kommer fra.

Mig Og Lena i kirken

SNE

Det her er fra et af vores meets. Det var en meget underlig pool - lyset gjorde at alt var grøntligt.

Sne ved Teal Lake(Negaunee)

Lena og jeg ser håndboldt

Til meet i grøntlys - Jeg fik min hidtil bedste tid!

Paula (fra Spanien) og jeg til svømmemeet i vores team badedragter + badehætter

Mere sne

Paula ude foran vores pool (den er heldigvis indenfor!) Det her billede er fra morgentræning(skolen var aflyst)

Mit korlokale

De næste par billeder er nogle Robert (min sønsdagsskolelærer) tog da jeg var ude og "tube" med hans familie. Pigen i billederne er hans datter Molly.




Udsigt over Teal Lake





Ingen kommentarer:

Send en kommentar