mandag den 11. november 2013

Uge 9: Halloween, græskar og første karakterblad

Denne her uge har været meget stille og rolig siden Sam og Trina har været på Jagt de meste af ugen. Desuden er cross contry stoppet, så jeg har ikke haft så meget at lave de sidste par dage. Men torsdag var det en stor dag i America, det var nemlig den 31. oktober, Halloween.

Og hvad er Halloween uden græskar? Onsdag aften ryddede Stephanie, Abby og jeg spisebordet og skar græskar til den store guldmedalje. Jeg skar 2 græskar, en silhuet af HC. Andersen (lidt dansk har man vel lov til at være) og et græskar med to motiver, et af Peter Pan og et af Wendy.  Jeg lærte at skære græskar på en måde, så du ikke skærer hele vejen igennem, men efterlader det inderste lag, så lyset kan skinne igennem.

Torsdag aften var jeg ude og rasle sammen med Stephanie. Halloween er så stort herovre at der er regler for hvornår man må rasle og til hvilke huse man må gå til. I Ishpeming må man gå fra hus til hus og rasle fra 16 til 19 og man må gå til de huse som har tændt deres gadelys. Til gengæld gir de godt med slik. På bare 1½ time fik jeg samlet mig en hel indkøbspose fuld. Desuden er husene virkelig flot dekoreret og mange af dem der uddeler slik er også klædt ud.
Ud over halloween så fik vi fredag vores karakterblade for første halvdel af 1. semester

Mine karaktere se således ud
Orkester= A (citizenship = Excellent)
Engelsk= A (citizenship = excellent, A pleasure to have in class)
Fransk = A (citizenship =excellent)
Kor = A (citizenship = excellent)
Geometri = A (citizenship = excellent, good all-around student, A pleasure to have in class)
Kemi = A (Citizenship = Excellent, good all-around student, Motivated and hard worker)
Verdenshistorie = A (citizenship=excellent, good class participation)

Som sagt er fagene herovre ikke så svære, men det er da dejligt at se det på papir J


- Astrid




Ingen kommentarer:

Send en kommentar