tirsdag den 19. november 2013

Uge 11: Svømning, Cross-contry banquet og dovne-weekend

Hej Alle sammen.

Så er der gået endnu en uge, de flyver simpelthen bare forbi! Det føles overhovedet ikke som om at jeg har været her i 2½ måned, men mere 3 uger! Men på den anden side, når jeg kigger tilbage på alt det jeg har nået at lave, så kan jeg godt se at jeg måske har været her liiiidt længere.

I denne her uge skete der ikke så meget, men gud hvor har jeg haft travlt (og været træt)! Det giver måske ikke lige mening, men sagen er, at jeg, dovne, ikke-sportiske Astrid er startet til svømning. Ja jeg er lige så overrasket som dig.
Og måske tror du ikke på  mig, specielt ikke hvis du kender mig godt (eller gik i skole med mig), men jeg var hende der aldrig gad idræt, var boldskræk, gik i stedet for at løbe og altid blev valgt sidst i sport (med god grund siden jeg var virkelig dårlig!). Men nu svømmer jeg 2 timer og 15 min hver dag. HVER DAG. Og vi taler ikke "lad os svømme nogle baner, pjaske med lidt vand og ha' det sjovt"-svømning, vi taler konkurrence svømning. Freestyle, backstroke, breaststroke, butterfly.

Men det er faktisk ok. Jeg nyder faktisk at træne min krop, at bruge mine muskler. Så selvom det er meget hårdt, så har jeg ikke tænkt mig at stoppe. Jeg bliver ved, også selvom jeg sluger omkring 2 L klor-vand hver dag til træning :-) Desuden møder jeg en masse mennesker og det er jo altid dejligt.

Så min uger har været op kl. 6, skole fra 7.10 til 14.50, træning fra 15.15 til 17.30 og derefter hjem, spise aftensmad, lave lektier og så i seng. Ja jeg ved det godt, død-spændende ;-)

Undetagelsen var dog tirsdag hvor jeg var til min Cross-contry Banquet. Vi spiste pizza, vores coaches holdt taler og vi fik vores diplomer. Det var meget hyggeligt.

Torsdag aften tog Sam, Trina og Steph på jagt, siden fredag ville være første dag af jagt-sæsonen. Fredag aften var jeg alene hjemme, da Abby skulle babysitte og Bria&Grandma havde et arrangement. Så Lena, den tyske udvekslingsstudent der bor to huse herfra, kom over efter svømning. Vi tog først ud at handle og derefter lavede vi mad, spiste slik og snacks og så film hele natten. Lørdag tog jeg på posthuset, og derefter lavede jeg mine lektier og så flere film. Søndag tog jeg i søndags skole og slappede derefter af noget mere... Ja, jeg har haft en rigtig dovne weekend, men det var dejligt :-)

Åhhh ja, så modtog jeg forresten også en pakke i denne her uge, fra min  mor. Det var bare lykken, for den indholdt nemlig.... RUGBRØDSMIX! Hele 4 pakker + 2 pakker øllebrødspulver. Desuden var der nogle af mine vinterhuer, striksokker, marcipan, nougat, chokolade og en Johan-bulow-lakrids-julekalender!

Jeg håber at i har det godt!
-Astrid
SNEEE!!!

Mere sne!

Det her er fra Halloween, jeg var klædt ud som en person fra U.P


Pakken fra min mor

Den var pakket som et tetrisspil

Hele pakkens indhold




Ingen kommentarer:

Send en kommentar