torsdag den 21. november 2013

Ekstra indlæg til alle de søde mennesker der læser min blog!

I fredags havde vi et pep-assembly, fordi vores fodboldhold skulle spille en stor kamp dagen efter. Normalt til pep-assemblys er det kun sporrtgrenene der for opmærksomhed, så derfor blev jeg meget overrasket da de kaldte mig ned på gulvet foran hele skolen fordi jeg var kommet ind i superior select choir (nu er jeg det man kalder en Honors-chorus-student). Så først var det "vinderne" fra tennis, volleyball, cross-contry og JV fodbold, og så pludselig var det Mig og de tre andre Honors choir medlemmer og de 4 Band-honors. Men det var da dejligt at de sætte pris på det vi gør, også selvom det ikke er en sport.

Drengene vandt desuden deres kamp, så hvis vi vinder kampen på lørdag, så er vi i finalen!!!!!

Jeg har en dejlig uge og husk! det er næsten fredag :-)

- Astrid
Chorus-Honors. Miranda, mig og Rachael (og Darrens arm)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar