mandag den 30. september 2013

Uge 4: Første race, bryllup og audition

Nu er det blevet mandag og tid til at opdatere jer derhjemme eller hvor i nu er, på hvad jeg går og laver her i USA.

Denne uge har været meget stille og rolig. Jeg har været i skole, til træning og ellers bare været hjemme. 

Tideligere på ugen havde jeg mit første meet/race med cross contry. Det gik ok, jeg var ikke den sidste hvilket jeg var glad for. Jeg kan rigtig godt lide at være til meets, minus løbe-delen. Jeg elsker team spirit og forventningerne og forberedelserne, men ikke løbe delen, nej tak. I denne her uge har to meets og jeg har virkelig ikke lyst til at løbe… men det bliver jeg nok nødt til…

I dag var jeg til møde for svømning. Sidste dag med cross country er den 18. oktober og svømning starter d. 11. november. Jeg tror at svømning bliver rigtig sjovt(og hårdt) men jeg glæder mig til det.

Ellers har jeg været til audition for soloer i koret og været til bryllup. Brylluppet var meget anderledes end danske bryllupper. Til et bryllup i danmark sidder man ned og spiser og det er ikke unormalt at middagen varer i tre til 5 timer.  Her var der 260 mennesker og middagen varede 30 minutter. Bagefter var der dans og festen sluttede ved lidt før midnat. Det var meget anderledes, meget mindre formelt. Der var fx kun 3 taler, maid-of-honor, forlover og brudeparret. Der var en lejlighedssange, desværre.

Jeg var til audition i koret og prøv og gæt? Jeg fik en solo!! Jeg skal synge to ud af seks vers i en sang, Shambala.

Jeg modtog desuden en pakke fra min mor med mit vintertøj, breve og slik fra danmark, tusind tak mor(og signe)! 


Jeg håber at I alle har det godt J

-Astrid






Ingen kommentarer:

Send en kommentar