lørdag den 31. august 2013

Så er jeg på vej!

I går brugte jeg dagen på at sige farvel og pakke min mega store kuffert. Om morgenen mødte jeg mine brødre og far til morgenmad og om aftenen kom min ene bror, min onkel, min tante og mine to fætre på besøg til aftensmad. 

I morges stod jeg op kl. 6, så jeg kunne nå at blive færdig inden vi skulle køre mod lufthavnen kl. 7. Vi var i lufthavnen ved 8-tiden, hvor vi skulle møde de andre udvekslingsstudenter og deres familier. Vi fik allesammen tjekket ind (intet problem med violin, yeah!) og så var det blevet tid til at sige farvel. 

Det var rigtig hårdt at sige farvel, men jeg tror endnu ikke at det er gået op for mig, jeg ikke kommer til at se dem før om 10 måneder. 

Jeg skulle flyve til London sammen med 6 andre. 4 svenskere og 2 danskere. Den ene af de to danskere skulle kun med til England, da hun skal bo i York. Men vi andre sidder nu i Heathrow lufthavn og bruger vores 45 minutters gratis internet samtidig med vi drikker Starbucks

Senere skal vi mødes med de andre nordiske explorius studenter (jeg mener vi bliver 20 i alt) hvor efter vi kl. 16 flyver mod JFK, New York. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar