torsdag den 29. august 2013

Farvel til venner og skype med værtsfamilien

I går var jeg i Hillerød for at sige farvel til nogle af mine venner. Det var en underlig følelse. Bare det at sige ordene "Vi ses om 10 måneder". Ti måneder er altså lang tid! 
Jeg sagde både farvel til mine gamle klassekammerater og nogle af mine tætte veninder. De er alle startet i gymnasiet, næsten alle sammen på det samme, og fortalte om alt det de oplevede det nye sted.
Det var rigtig hyggeligt at se dem og lige få sagt ordenligt farvel.

Igår sagde jeg også farvel til den bedste Natalie. Vi har kendt hinanden og spillet violin sammen siden vi var 8-9 år. Jeg fik en kæmpe klump i halsen da jeg skulle sige farvel, tænkt at jeg ikke skal se hende i næsten et år! 

De næste par dage bliver nogle rigtig farvel dage. I morgen skal jeg sige farvel til mine brødre og samt min onkel og tante. Og lørdag morgen kl. 8 skal jeg være i lufthaven, hvor jeg skal sige farvel til mine forældre og min søster. 10.40 flyver jeg mod New York og starter mit amerikanske eventyr!


Siden jeg blev kontaktet af Trina i mandags, har jeg fået skrevet rigtig meget med dem. Tirsdag aften skypede jeg med Trina og "mødte" også Stephanie, Sam og Gwen. I går skypede jeg med min roommate og værtsøster Abby og lige pludselig var der gået 2 timer. Men hun virker rigtig sød, så det skal nok blive godt. Jeg "mødte" også nogle af deres fætre samt endnu en bedste forælder. Bria kom hjem lige da vi var ved at afslutte. 

De virker alle sammen rigtig søde og jeg glæder mig meget til at møde dem.

- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar