tirsdag den 27. august 2013

VÆRTSFAMILIE!

Hej alle sammen!

Meget tidligt i går morges modtog jeg en venneanmodning på facebook fra en kvinde som bor i Michigan, USA. Jeg blev meget glad, og skyndte mig at løbe ind og fortælle det til min mor. 

Kvinden havde nemlig skrevet på sin facebook side at hun glædede sig til at møde hendes nye datter fra danmark. Jeg skrev så til hende, og det viste sig at det var min værtsmor. Så nu har jeg endelig fået en placering!

Jeg skal til Ishpeming, Michigan og bo hos Trina og Sam. Trina er sygeplejerske og Sam arbejder ved en lokal mine. De har sammen tre døtre: Bria på atten som lige er blevet færdig med gymnasiet og skal studere på Universitetet, Abby på seksten som er en Senior i highschool og går på kokkeskole, hende skal jeg dele værelse med, og Stephanie på fjorten som jeg endnu ikke ved så meget om, andet end at hun skal starte i gymnasiet her efter sommerferien.
Trinas mor bor også hos dem.

Jeg skal gå på Ishpeming High School som er en meget lille High School, der er ca. 200 elever. Det er en 48 bedste skole i Michigan, den 2 bedste skole i upper penisula og den bedste skole i marquette county (siger deres hjemmeside :-) ) GO HEMATITES!

Det har fået lavet det sådan at jeg kan tage orkester som et fag i skolen (tror jeg nok) og desuden har skolen et godt kor, det samme har kirken.

Ishpeming er en meget lille by, der er i følge Wikipedia 6500 indbyggere. Byen ligger langt ude på landet og ikke særlig langt fra Lake Superior og den canadiske grænse. Den største by i nærheden er Marquette med 30.000 indbyggere. Ishpeming ligger 438 meter over vandoverfladen og om vinteren er der mange som står på ski.

Familien er Metodister, men jeg ved ikke hvor meget de går i kirke.  Desuden går familien rigtig meget op i madlavning og elsker at prøve nye opskrifter af.

Lørdag rejser jeg til New York for at deltage i en softlandning camp og tirsdag rejser jeg videre til familien. Jeg regner med at starte i skole d. 4. september.
De virker virkelig søde og jeg glæder mig meget til at bo hos dem.
Jeg får noget mere information i eftermiddag sammen med mine placeringspapirer.

Til alle jer uden familie; fortvivl ikke! Den rigtige familie skal nok komme til jer!


Hilsen Astrid

Skolens fodboldhold som blev vandt state championship (7 divison)

Min nye skole

Er der ikke bare flot?

Skolens logo

Det ligger virkelig mod nord, men det passer mig meget godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar