onsdag den 12. juni 2013

Afgangsprøve og sidste skoledag mm.

Puhaaa!
Jeg syntes godt nok at der er fart over feltet for tiden! Der er ikke rigtig sket noget på USA-fronten -jeg vente stadig på værtsfamilie- men nej hvor er sket meget ellers.
Jeg er som mange andre kommende udvekslingsstudenter 9.klasse elev, og det at gå i 9. klasse betyder jo også at man er færdig med folkeskolen.
Så siden midten af maj har min kalender været fyldt med skriftlige afgangsprøver, forberedelser til sidste skoledag, fester og sommervejr for bare at nævne noget!

D. 31 maj havde jeg sidste skoledag. Det var en festdag, hvor vi kastede med vand, karameller, havde barberskumskamp og festede. Heldigvis var det dejligt vejr, det er også lidt sjovere at lege vandkamp når det ikke regner. 

Dagen startede ud på skolen, hvor vi spiste morgenmad, lavede sjov og gav de små vand og karameller. Bagefter gik turen ned til Posen(et sted i Hillerød) hvor kommunen havde inviteret alle byens 9 og 10 klasser til fest. Der var masser af vand, barberskum og højt musik. 
Om aftenen holdt min klasse vores egen private fest. Det var virkelig hyggeligt, også selvom jeg havde 26 myggestik på mine ben dagen efter. 

Selvom jeg hele året har vidst, at dette ville blive mit sidste på skolen, så kom det stadig som et chok at jeg ikke skulle i skole mere. Det er nogle herlige mennesker som jeg går i klasse med, og jeg kommer virkelig til at savne dem og alle deres finurligheder.

Men knap nok var festlighederne overstået før virkeligheden ramte! Læseferie og fysikeksamen. Og jeg som troede at jeg ville have masser af tid til at nyde det dejlige sommervejr? NæNej! Tro om igen! Der stod læsning på skemaet, men det gav også et godt udbytte i sidste ende. 

Nu læser jeg op til Dansk eksamen på fredag. Når den er overstået mangler jeg kun engelsk, og så er jeg færdig med skolen!

Nyd det dejlige vejr!

Astrid

Mig og tre af mine klassekammerater på Posen sidste skoledag



Jeg håber at i nyder det dejlige vejr!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar