søndag den 16. juni 2013

Update - Afrejsedato, kuffert og bog

Det er lidt underligt at vide, at jeg skal rejse mellem d. 20 juli og d. 12 september. Det betyder at der alt imellem 34 dage og 88 dage til jeg rejser. Det er altså en stor forskel!
Og siden jeg først får min afrejse dato, når jeg har fået værtsfamilie, så er der ikke andet at gøre end at vente. 

Lige nu mangler jeg kun at få taget en tuberkulose-test og søge visum/besøge ambassaden. Jeg skal ind på ambassaden d. 1 juli og jeg har allerede modtaget mit DS2019, så jeg er næsten klar.

Ellers så mangler jeg kun min mundtlige engelsk eksamen for at være færdig med folkeskolen. 
Mit humør lige for tiden svinger mellem depressions-lignende tilstande fordi jeg skal forlade min klasse,  min skole og de mennesker som jeg har tilbragt så mange timer sammen med de sidste 10 år, og glædesrus fordi jeg bare glæder mig så meget til den oplevelse som ligger forud.  

Jeg havde forresten fødselsdag i sidste måned. Jeg fik den største kuffert man kunne drømme om, den er enorm! Jeg fik også en anden ting, som jeg tror bliver meget nyttig i USA, nemlig bogen "The Exchange Student survival  kit". Den er virkelig god, og jeg vil varmt anbefale den til alle andre udvekslingsstudenter. Den forbereder en på både de gode og mindre gode ting som  man kan komme ud for og jeg syntes også at har givet mig et lidt ændret perspektiv på mig selv og den udveksling som jeg skal på efter sommerferien. 

Min nye MEGET store kuffert

Min nye bog

Ha' en forsat god dag!

Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar