onsdag den 3. april 2013

Vente, vente, vente...

Jeg venter... og venter... og venter...

Lige nu er min ansøgning i USA og er ved at blive godkendt. Så snart den er godkendt, kan de begynde at lede efter en værtsfamilie til mig. Så jeg venter. Explorius har sagt at det godt kan tage op til flere uger(!) inden den bliver godkendt, men alligevel tjekker jeg min mail konstant for at se om der er kommet en mail fra Explorius.

I sidste uge var det påskeferie. Jeg ved ikke hvad andre brugte deres ferie på, men jeg brugte min på at rydde op! Der røg 6 sorte sække med bras ud fra mit værelse, og i alt hele huset, tror jeg vi er oppe på 75-100 sække!

Lige nu er der lockout. Jeg håber ikke at det varer alt forlænge, siden jeg skal til afgangsprøve om præcis en måned.

Nu vil jeg smutte på arbejde (og tjekke min mail)

Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar