søndag den 3. marts 2013

Færdig med Ansøgning (x2)

Endelig færdig med ansøgning!
Så er jeg endelig blevet færdig med min ansøgning til USA! Det har taget meget længere tid end jeg regnede med, især fordi CETUSA vil have at man skal skrive ALT i hånden, med kuglepen. Så hvis man lavede en stavefejl i det sidste ord på en side, så skulle man skrive hele siden forfra. Og det hjælper heller ikke lige frem at min håndskrift nærmere sig der man kalder ulæselig... Så det har været en udfordring, men nu er jeg endelig færdig!

Der kom også en gymnasie ansøgning oveni, så det forsinkede også ansøgningen til explorius. Jeg har valgt at søge ind på Sankt Annæ Gymnasium med Samfundsfag og Engelsk på A-niveau og Matematik på B-niveau. Så nu går jeg og krydser fingre for at de kan lide min ansøgning (Please,please,please!).

Astrid


Ingen kommentarer:

Send en kommentar