fredag den 11. januar 2013

Efter USA

Jeg ved godt hvad jeg skal næste skoleår. Jeg skal til USA og ha' et fantastisk år derovre. Men hvad skal jeg så når jeg kommer hjem igen?
Det har altid ligget i kortene at jeg skal i gymnasiet, og det er også de jeg har mest lyst til, samtidig med at jeg har de evner det kræver. Men nu kommer det store spørgsmål: hvilket gymnasium skal jeg vælge?!

Lige nu har jeg kogt det ned til tre muligheder:

Frederiksborg gymnasium 
Det ligger lige ved siden af hvor jeg bor nu, jeg kender mange der går der/skal gå der, det er et stort gymnasium med mange linjer osv. Det har også et godt kor samt bands og sammenspilsgrupper.

Sankt Annæ gymnasium
Sankt Annæ gymnasium er det gymnasium begge mine brødre har gået på. Min familie kender gymnasiet rigtig godt og har gode erfaringer med det. Det har masser af musik, kor, orkester sammenspilsgrupper samt høj faglighed. 

Aurehøj gymnasium
Aurehøj kiggede ligepludselig på mig, imens jeg surfede omkring på nettet og ledte efter gymnasier. Det har musik og høj faglighed og det virker bare som et super godt gymnasium.

Jeg har ingen ide om hvilket af de tre jeg ender med at vælge. Nu vil jeg bruge de næste to uger med at tage til informationsmøder de forskellige steder og se om det hjælper....
For lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge!

Det går forresten fremad med min ansøgning, og jeg håber på at kunne sende den til explorius engang i næste uge. Jaaaaaa!!!!

Forresten! Godt nytår til jer alle sammen!

Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar