søndag den 23. september 2012

Første indlæg!

Hej til dig der læser det her!

Mit navn er Astrid og jeg har oprettet denne her blog, fordi jeg 2013/2014 skal tilbringe 10 måneder i USA.
Jeg skal rejse med organisationen Explorius.
Før sommerferien var jeg både til et informationsmøde og derefter til et interview med Explorius.
Jeg blev heldigvis godkendt, og nu mangler jeg bare at sende den korte ansøgning ind og gå i gang med den 30 sider lange ansøgning til USA.

Denne her blog er til tænkt til dem der gerne vil følge med i mine forberedelser og mit ophold i USA. Måske er du, kære læser, et familiemedlem, en ven eller måske er du ligesom mig, en udvekslingstudent der prøve at forberede sig selv på den enorme oplevelse, ved at læse blogs som denne her.

Jeg er 15 år og går i 9.klasse i Hillerød hvor jeg også bor med min mor og søster.
Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang og komme af sted!

Jeg ved ikke hvor tit jeg kommer til at opdatere denne her blog, men i starten (inden jeg tager af sted), så bliver det bare når der sker noget nyt.
Hvor tit jeg kommer til at opdatere i USA, ved jeg ikke endnu, det må vi se til den tid :)

Jeg håber at du vil følge mig på min rejse!

Astrid


2 kommentarer:

  1. Hejsa! Rejser også med Explorius i 13/14. Tænkte på om du har facebook eller noget, så vi evt. kunne skrive sammen om USA og alt det? :-)

    SvarSlet